Glad sommar

25.06.2026

Nu har sista ridlektionen för vt-26 varit, några ridläger är kvar o sedan ska hästarna få åka till sina sommarvärdar o ha det skönt.

Ht-26 startar igen måndagen vecka 33. Ni rider kvar i samma grupper som innan om vi inte bestämt något annat. Om ni inte vill fortsätta er ridning skulle ni sagt upp detta senast 7/6, men vi förstår att livet kan ändra sig, så hör av er till oss i sådana fall. Vi kommer dock att behöva fakturera er för 4 ggr.

Det finns några ströplatser kvar i våra befintliga grupper, och vi startar gärna nya grupper i alla olika nivåer om intresse finns, bara hör av er!

Share